…de sosem merted megkérdezni A médiaügynökségek működését bemutató cikk Incze Kinga, a Mrs. White Media Consulting vezetőjének közreműködésével készült. A médiaügynökség a hirdető és a kiadó közötti összekötő kapocs. Más szóval: ha a kiadó jó kapcsolatokat ápol az ügynökséggel, nagyobb…
Blog
Milyen a SEO-barát weboldal 2020-ban? – videó
A szakértő, Evenich András válaszol SEO-barát weboldal 2020-ban. A keresőoptimalizálás módszertana állandóan változik; azok a megoldások, amelyek korábban működtek, ma már talán idejétmúlt technikának számíthatnak, vagy épp felértékelődnek egyes rangsorolási tényezők. De mi a helyzet 2020-ban? Mire kell figyelnünk, ha…
Tiltott SEO-technikák, melyek veszélyesek weboldalunk számára
Legalább annyi szó esett az elmúlt 9 hónapban arról, hogy mit miért csináljunk a weboldalunkon, mint amennyi arról, hogy milyen technikákat ajánlatos jó messziről elkerülnünk. A fekete kalapos módszerek igen megtévesztőek lehetnek a laikusok számára, mivel alkalmazásuk első időszakában képesek igen…
Marketing lexikon – fontos kifejezések értelmezése
Fizetett belefoglalás Olyan hirdetési program, amely keretei között az oldalak számára garantált, hogy bekerüljenek egykeresőmotor indexébe egy bizonyos összegért, azonban ez nem garantálja, hogy jó rangsorolást iskapnak a keresőn belül. A Looksmart linkgyűjtő oldal például nem pozíció hanem relevancia alapján…
Marketing értelmező szótár: Facebook, .. de mire jó?
A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja – de mire jó? Mi az a Facebook? A Facebook a világ legnagyobb közösségi hálózata, amelynek felhasználói kommunikálhatnak és tartalmakat oszthatnak meg egymással, követhetik kedvenc márkáikat, élő közvetítéseket indíthatnak, és még rengeteg másra…
PPC, Google AdWords: bevezetés az online marketing világába
Mit takar a PPC rövidítés, illetve miért fontos az online marketingben? Hogyan működik a keresőoptimalizálás, milyen szerepet játszanak ebben a kulcsszavaink? Ha interneten böngészünk, biztosan találkozunk az online marketinggel, még akkor is, ha nem feltétlenül tudunk róla. Ha mi magunk…
Kattintásonkénti kereset
Az EPC, azaz a kattintásonkénti kereset (vagy kereset per kattintás) egy PPC hirdetésekkel kapcsolatos kifejezés. Az EPC két jelentése: Amikor egy partnerterméket vagy CPA ajánlatot PPC hirdetéssel reklámoznak, az EPC-t az összkereset (bizonyos időtartamon belüli) összes kattintással való elosztásával lehet…
Röviden az árképzésről..
Mi az az árképzés? Egy termék sikeres marketingjének egyik legfontosabb szempontja a megfelelő árképzés, azaz egy termék megfelelő árának meghatározása. A „megfelelő” ilyen értelemben azt az összeget jelenti, amelyért a terméket a lehető legnagyobb profitért lehet értékesíteni. A megfelelő ár…
Marketing értelmező szótár – II. rész
Az online marketingnek – és, általában véve, magának az internetnek is megvannak a saját szakkifejezései, melyeket jó ismernünk, akár netes keresőkre specializálódott szakemberek vagyunk, akár laikusok. Íme tehát az internetes marketing szakkifejezéseiből egy csokor: Mindig megpróbálunk olyan tisztán és világosan…
A social média kezelése
Szeretnéd, hogy növekedjen a céges Facebook profil és céges Instagram oldal lájkoló és követőszáma? Azt akarod, hogy posztjaidat több ember lássa, lájkolja és kommentelje? Nem vagy biztos abban, hogy milyen sűrűn, mit és mikor posztolj az oldaladra? Vagy ha csak…