Egy audit során többet tudhatsz meg, nem csak saját cégedről, hanem a versenytársak tevékenységeiről is. Egy külső szem sokszor olyan dolgokat lát meg, amelyeket te esetleg közelről már észre sem veszel. Egy auditot teljesen új stratégia összeállítása követ, mely lehetővé teszi, hogy kihasználd a legújabb marketing trendeket. Egy marketing audit rávilágít azokra a dolgokra, amik működnek, és azokra, amik már régen nem. Megmutatja stratégiád tényezői közül melyek rezonálnak igazán a közönséggel, és melyek képtelenek aktiválni őket. Kifürkészi miben sántikálnak a versenytársak, és hogyan csinálhatod jobban, amit ők csinálnak.
Az online marketingeszközök felsorolása
Webhely
Auditunkat webhelyed elemzésével kezdjük. Könnyedén navigálható? Minden üzleti információ egyszerűen megtalálható rajta? Számos konverziós lehetőséget kínál? Gyors? Mobil verzióval rendelkezik?
Keresőoptimalizálás
Minél erősebb SEO-ja van webhelyednek, annál magasabb pozícióban jelenhetsz meg a keresési találatok között. Auditunk során elemezzük kulcsszavaidat, SEO beállításaidat, helyezésed a Google találati listájában.
Fizetett hirdetések
Felülvizsgáljuk jelenlegi kampányaidat, véleményt alkotunk folyamatosan futó hirdetéseidről Facebookon, Instagramon, Google Ads rendszerében és további online felületeken.
Közösségi médiajelenlét
Átfogó online marketing auditunk elengedhetetlen része a közösségi platformokon való jelenlét és kommunikáció felülvizsgálata és egy új, cégspecifikus stratégia megalkotása.
Konverzió elemzés
Az internet marketing audit lényeges része az úgynevezett konverziós arány optimalizálás. A CRO célja elérni, hogy a lehető legtöbb ügyfél viselkedjen úgy, hogy neked abból előnyöd származzon.
Self PR
Azokon az online marketing eszközökön túl, melyek folyamatosan új vevőket generálnak nagyon fontos hogy a márkaépítésre is fókuszálj. Auditunkkal egy helyzetjelentést készítünk márkád megítéléséről.
8 jel, melyek arra utalnak, hogy ideje felülvizsgálnod online marketingedet!
- Kevés a terméked iránti érdeklődő
- Stagnálnak az eladások
- A versenytársaid megelőztek
- Nem értesz a marketinghez
- Nincs időd a marketingre
- Nincs embered a marketingre
- Nem tudod mérni a megtérülést
- Nem ismered az online eszközöket
Röviden az online marketing stratégiáról.., egyáltalán melyek azok?
- Mérhető, meghatározott célok
- Az online alapok rendbetételének módja/i
(weboldal, egyéb eszközök) - A célok eléréséhez szükséges eszközök listája
- A szükséges erőforrások mennyisége
(miből mennyit, mikor, hogyan) - Az eszközök működtetésének módja/i